27. huhtikuuta 2014

My weekend


Sunnuntaibrunssi @ Ravintola Satakunta // Suosittelen lämpimästi! Tuli reilussa puolessatoista tunnissa vedettyä melkoinen määrä herkkuja naamariin vaivaisella kahdellatoista eurolla (asiakasomistajahinta).


Kotihengailuasu 5/5 // Mä oon meidän perheessä se, joka pyörii ympäri taloa ihan ihmeellisissä ja usein vaihtuvissa asukokonaisuuksissa...


Ostoslistan kirjoittamista // Mistä ihmeestä mä reivinkään rahat uuteen läppäriin, vuokriin, huonekaluihin, suoristusrautaan ym. etenkin, kun mulla on varallisuuteeni nähden ihan naurettavat tasovaatimukset?!


Lounassalaatti ulkona // Jaksoin kerrankin panostaa, eli keitin peräti kananmunan :-D


Geneerisin blogikuva 2014? // Mun lenkkarit on valitettavasti jo vähän lenkkipolkuja nähneet ja haalistuneet, mutta sitäkin rakkaammat ♥ Kiitos korkeimmille voimille uskomattomasta viikonlopun lenkkeilysäästä!

8 kommenttia:

  1. Olit kommentoinut mun postaukseen ja sitä kautta löysin tän sun blogis ja pakko sanoo, että tää on ihan mahtava! Aion todellakin jäädä seurailemaan. :)

    VastaaPoista
  2. This all super delicious and healthy, good job c: Xx

    VastaaPoista
  3. Oh my. . . all this food look so yummy for my tummy. (nom nom) great pictures by the way. :)

    Regards from Colombia. X

    VastaaPoista
  4. Sulla on tässä blogissa kyllä ihan sikahieno ulkoasu! Niin yksinkertanen ja hieno. Muutenkin näyttää kiinnostavalta. Taidan jäädä seuraileen. :----)

    VastaaPoista