2. maaliskuuta 2015

Musiikkia korvillenne



Heippa ja hyvää maaliskuuta, kuomat! Ajattelin potkaista ensimmäisen virallisen kevätkuukauden käyntiin uudella ulkoasulla (toivottavasti toimii, ainakin suurin piirtein!) ja muutamalla lempibiisillä. Tähän kevääseen nimittäin mahtuu muutama niin jännittävä uusi julkaisu, että en vaan pysty olemaan niistä kirjoittamatta.



Say Lou Loun debyyttialbumi oli yksi mun eniten odottamistani julkaisuista tälle vuodelle, vaikka se lopulta tulikin kaiken kiireen keskellä vähän yllättäen, heh. Mutta piristi kuitenkin kuluneen viikon bussimatkoja ja opiskelutuokioita valtavasti. Mun lempparit albumin uusista biiseistä ovat ehkä Hard for a Man ja Skylights. Suosittelen ehdottomasti kuuntelemaan!!



Kaikille mut tunteville tai mun last.fm-tiliä kurkistaneille taitaa olla selvää, että Marina and the Diamonds on mulle se artisti. Onnea on, että mun parhaan kaverin Marina-fanitus on myöskin samalla tasolla - ei tarvitse kahdesti miettiä, että kenet saan mukaani Martsan seuraavalle Suomen keikalle. :-D On siis sanomattakin selvää, että oon ihan fiiliksissä näistä keväällä julkaistavan levyn uusista biiseistä. Tästä I'm A Ruin -kappaleesta teidän täytyy ehdottomasti kuunnella myös tämä akustinen versio. Niiii-iin hyvä.



Yksi mun tämän vuoden uusista tuttavuuksista on brittiläinen Years & Years, joka saapuu kesällä Flow-festareillekin esiintymään! Trion sympaattisten biisien ja tanssittavien melodioiden tahtiin on muutamat kerrat ainakin raivosiivottu tässä asunnossa... Suosittelen kuuntelemaan, jos esimerkiksi Raleigh Ritchie tai Disclosure iskevät!



Mulla on pari ongelmaa Charli XCX:n uuden albumin kanssa... 1) Naurettavan suuri ero Yhdysvaltojen ja Euroopan julkaisupäivämäärien välillä 2) Uusi musiikkityyli, joka ei ole ihan niin mun juttu kuin aiempi. Charli on kuitenkin mun mielestä ihan huipputyty, ja tältä uudelta levyltäkin löytyy muutama biisi, joista diggaan tosi kovasti!! Lähes olemattomiin haalistunut Charlin nimmari mun vanhassa lompakossa on asia, josta en varmaan koskaan lakkaa puhumasta... Kyllä mä siis vielä jaksan fanittaa.

Näiden lisäksi oon tietysti tosi innoissani Florence + the Machinen uudesta materiaalista ja taidanpa joutua osallistumaan jokaiseen löytämääni Flow-arvontaan, ellei mun pankkitilille tupsahda yhtäkkiä muutama lisäeuro...

Biisivinkkejä saa tuttuun tapaan antaa tähänkin suuntaan! Mitkä kappaleet ovat tällä hetkellä teidän soittolistoilla?

2 kommenttia:

  1. kivaa musaa! ja kiva ulkoasu!! oon huomannut twitterissä että oot tuskallut tän kanssa mut näyttää tosi kivalta!! uusi musa on multa vähän hakusessa mutta...flow festareista....tehtiin mun kaverin kanssa just vala että tänä vuonna me mennään sinne flowhun. en oo ikinä ollut eikä kukkarokaan varmaan tuu hirveesti tykkäämään mutta nyt on pakko mennä ja oon jo innoissani!

    VastaaPoista
  2. heh kiitosta!! kyllähän muutama tuskan hikipisara tuli jälleen vuodatettua....
    tykkään teidän flow-suunnitelmasta, siitä tulee varmasti superia!! B-)

    VastaaPoista