24. helmikuuta 2014

My weekend in iPhone snapshots

Lauantain aamupala kotona, ahh!! Lempparileipää ja banaanipannareita :'-) // Ja hyvää kahvia... Armeijan aikana oon kyllä alkanut arvostamaan näitä pieniä arkipäivän juttuja. // Jotain ootd:n tynkää H&M:n pukukopissa, heh. Miten ihmiset kuvaa itsejään noissa paikoissa, mua ainakin ahdisti, että joku näkee, lol. Löysin muuten ihan täydellisen takin, haluisko joku heittää mulle neljäkymppiä?? // Suomen punaisimmat silmät, kiitos piilareiden ja kissa-allergian :-|

Singstar oli edelleenkin parasta, vaikka en Amy MacDonaldia hirveen hyvin taitanutkaan... Fergie oli kuitenkin aika kova!! // Pubiruusuilemassa pitkästä aikaa kantakapakassa ❤ // Ja vanhan tutun pizzerian kautta kavereiden kämpille :-D En ikinä pääse yli noista pahvisista vuoronumeroista! Me tilattiin kaikki tietysti pizzat ja ranskalaiset, arvatkaa vaan paljonko tuli loppujen lopuksi silloin yöllä edes syötyä... // Mun dramaattinen darra-look, vaikka mulla ei ollut edes krapulaa :-D Tuli ihan seiskaluokan kevät -fiilis kun pidin farkkutakkia ulkona, siellä on ihan outo sää helmikuuksi!!

On kyllä ollut ihan mahtava pidennetty viikonloppu, vaikka heräsinkin tänään kurkkukipuun ja yskään... Kamut, hyvä ruoka, kirjasto- ja kaupungihengailu, musiikki ja uusi Zac Efron -elokuva - mitäs muuta sitä ihminen viihtyäkseen tarvitsisikaan! Nyt suuntaan kuitenkin nauttimaan tosta upeesta säästä lenkille ennen kuin pitää alkaa taas laittamaan vihreitä nuttuja niskaan. Hyvää helmikuun viimeistä viikkoa kaikille!

1 kommentti: