30. toukokuuta 2015

Long & Lost



Loman alku toi mukanaan kaikkea muuta kuin autuasta olotilaa, sillä pääsykokeiden piinallinen odotus vaihtui suoraan tulosten ja pisterajaspekulointien pakkomielteiseen vahtaamiseen suomi24:ssä. Heh, mahtaakohan olo helpottaa vielä kuukausiin - luki papereissa mitä tahansa, on mulla edessä suurten päätöksien tekemistä oman tulevaisuuteni suhteen.

Nyt tulin kuitenkin pidennetyksi viikonlopuksi kotiseudulle perhettä ja ystäviä tapaamaan. Kirjurinluoto oli kaunis kuten aina, vaikka nenää kutitti ja pelästyin sekä pikkulintua että kuollutta oravaa. Kaupungilta ei löytynyt yhtään kivaa paitaa, mutta voitin pelikoneesta kaksi euroa. Ja oon nähnyt pelkästään kauppamatkoilla useita tuttuja kasvoja.

En ole koskaan oikein muistanut juhlia mun blogisynttäreitä, mutta mainittakoon nyt, että yhdeksäs päivä kesäkuuta tulee täyteen mun seitsemäs vuosi bloggerissa enemmän tai vähemmän aktiivisena bloggaajana. Tää tuli mun mieleen, kun sain eilen viestillä screenshotin vauva.fi:stä, jossa joku oli muistellut nuorta poikabloggaajaa Bittersweet Pineapple -bloginimen alta - no minähän se oon! :-D Vähän varttuneempana, mutta pääosin ihan samanlaisena outona hiihtäjänä.

1 kommentti:

  1. Samoja fiiliksiä täälläkin, miten tää tulosten odottelu voikin olla näin kamalan stressaavaa? :--D

    VastaaPoista